Helpdesk
Cursus
•
Afgelopen
- Helpdesk
Praktische informatie
- Periode
- 10.09.2024 - 11.02.2025
- Lesdag
- dinsdag
- Lesmoment
- namiddag
- Lestijden
- 80
- Lesvorm
- Contactonderwijs
- Duaal leren
- Neen
- Inschrijvingsgeld
- € 120
- Extra studiekosten
- € 3
Bekijk op de cursuspagina wanneer een nieuwe opleiding start
Inhoud van de cursus
- Officiële naam
- Helpdesk
- Opleidingsprofiel
- Omschrijving
In deze module leert men in een helpdesksysteem de vragen van de klant/gebruiker, die telefonisch of via andere elektronische communicatiekanalen binnenkomen, tegelijkertijd interpreteren, verwerken en de informatie beheren. Men leert ook vaak voorkomende problemen in kaart brengen en de kennisdatabank updaten.
De competenties en kennis komen geïntegreerd aan bod in de module. De module wordt als geheel geëvalueerd
- Thema's
- Computer, ICT, apps, soft- & hardware
Computer, ICT, apps, soft- & hardware > Technische ICT-ondersteuning - Toelatingsvoorwaarden
- Meer weten over de voorwaarden
Lesplaats
Manitobalaan 48
8200 Brugge
8200 Brugge